2024.08.26. 14:13
Álláslehetőségek adminisztrációs feladatokkal járó munkakörökben Siófokon és környékén
Adminisztrációs feladatokat ellátó munkatársakat manapság már szinte minden cégnél alkalmaznak. Ebből adódóan a pozíció betöltői igencsak keresettek, így természetesen Siófokon és a környező városokban is adódhat lehetőség az elhelyezkedésre. Következzen néhány példa a régió leggyakrabban elérhető adminisztrációs munkaköreire!
Forrás: freepik.com
Irodai adminisztrátor
Az adminisztrációs álláslehetőségek esetében egyértelműen az általános irodai adminisztrátor pozíció számít a leggyakrabban előforduló pozíciónak. A munkakör Siófok vonatkozásában is időről időre felbukkan a kínálatban, ahogy azt egyébként a régió álláspiacával foglalkozó SiofokAllas.hu weboldala is megerősíti. Itt már több alkalommal is találkozhattak irodai adminisztrátori hirdetésekkel a látogatók a siófoki adminisztráció, irodai munka álláshirdetés kategórián belül.
A pozícióra jellemző, hogy meglehetősen változatos és széleskörű feladatokkal jár. Mindez persze nem csoda, hisz az irodai adminisztrátorok a mindennapi irodai működés zökkenőmentességében játszanak kulcsszerepet. Ennek értelmében kezelik a céges iratokat, naprakészen tartanak táblázatokat, elvégzik a postai ügyintézést, kapcsolatot tartanak az ügyfelekkel és a szállítókkal, sőt, olykor pénzügyi adminisztrációt is végeznek.
A munkakör tehát a sokoldalú, kommunikatív, precíz és pontos munkavállalók számára lehet ideális választás, akiknek nem okoz gondot a táblázatkezelés, az adatbevitel vagy akár a kapcsolattartás. Na, meg persze rendelkeznek legalább középfokú végzettséggel és hasonló szintű (főként angol) nyelvtudással.
Raktári adminisztrátor
Adminisztrációs feladatok a raktárakban is akadnak bőven, amelyek ellátása céljából gyakran külön raktári adminisztrátorokat is alkalmaznak a cégek. A pozíció betöltőinek feladata, hogy naprakészen tartsák a készletnyilvántartásokat, rögzítsék a be- és kimenő árukat, kezeljék az árumozgással kapcsolatos dokumentációkat, továbbá belsős és külsős kommunikációt is folytassanak.
Utóbbi egyúttal azt is jelenti, hogy raktári adminisztrátorok általában a cég logisztikai munkatársaival, illetve a külsős beszállítókkal is kapcsolatot tartanak. Munkájukhoz raktárkezelő szoftvereket és vállalatirányítási rendszereket használnak, így esetükben is alapvető fontossággal bírnak a magabiztos számítógépes ismeretek. Ezenfelül pedig a logisztikában való jártasság, némi raktározási tapasztalat és a csapatban való együttműködés készsége is a fontosabb elvárások között szokott helyet kapni a hirdetésekben.
Szakmai asszisztens
Végezetül nem feledkezhetünk meg a különböző szakmai asszisztensi pozíciókról sem, amelyek rendkívül változatos területekhez kötődően lehetnek elérhetőek. Pénzügyi, marketing, kereskedelmi, de még akár jogi asszisztensként is adódhat lehetőség az elhelyezkedésre Siófokon. Utóbbi munkakör megjelenésére egyébként volt is már példa az említett SiofokAllas.hu kínálatában.
Az ilyesfajta állások jellemzője, hogy az adott területhez kapcsolódó szakmai feladatokon túl, számos adminisztrációs teendővel is együtt járnak, amelyek hasonlóak az általános irodai adminisztrátorok mindennapi feladataihoz. Az asszisztensi pozíciók esetében tehát a releváns szakmai képzettségek és az adminisztrációs készségek egyaránt elvárásként jelenhetnek meg.