2015.04.21. 18:07
Nyíregyháza, a szívek elismert városa
Nyíregyháza - A turisztikai kommunikációs versenyen második lett a megyeszékhely.
Nyíregyháza - A turisztikai kommunikációs versenyen második lett a megyeszékhely.
Ünnepélyes keretek között vehették át elismeréseiket a 2015-ös Iránytű turisztikai kommunikációs verseny díjazottjai a Mozsár Kávézóban.
A Turizmus Trend/Vendég&Hotel 10. alkalommal meghirdetett versenyének célja, hogy elismerje a legjobb turisztikai kommunikációs megoldásokat az elmúlt egy évből. Utazási irodák, nonprofit szervezetek (Tourinform irodák, turisztikai hivatalok, TDM-szervezetek, egyesületek), szállodák, továbbá az általuk megbízott kreatív és reklámügynökségek nevezéseit vártuk az elmúlt két hónapban.
– Nyíregyháza a településmarketing kategóriában az előkelő, második helyezést ért el egy olyan kiadványsorozattal, amely 5 év folyamatos munkáját dolgozta fel minden szempontból a helyi turisztikai kínálatot. Számunkra nagyon fontos visszajelzés ez, hiszen néhány esztendeje még nekünk is elképzelhetetlen volt, hogy sikeresen jelen lehetünk egy ilyen versenyen – kommentálta az elismerést Mogyorós Judit, a Nyírség Turizmusáért Egyesület elnöke.
A beadott munkákat szakmai zsűri értékelte a Turizmus Trend szerkesztőségében. A zsűri tagjai voltak: Bódis Gábor alapító, Hungary NEXT ország-márka-műhely, Krémer Julianna művészeti vezető, Professional Publishing Hungary, Lizán Balázs turisztikai szakember, Lunczner Ádám marketingvezető, MindShare, Mészáros Péter grafikus és Szántó Zoltán, a Turizmus Trend főszerkesztője.
– A legtöbb pályamű a print kategóriában szerepelt, köztük a Nyíregyházi Turisztikai Nonprofit Kft. Szívek városa című pályázata, amire büszkék lehetünk – jelentette ki Furkóné Szabó Mariann, a Nyíregyházi TDM ügyvezetője.
KM-LTL