Magyar Marketing Szövetség

2020.09.24. 13:27

Gyémánteső zúdult Nyíregyházára

A szabolcs-szatmár-beregi megyeszékhely lett az idén az ország Marketing Fővárosa.

Filep Sándor, Vásárosnamény polgármestere, dr. Kovács Ferenc, Nyíregyháza polgármestere és Baracsi Endre, a megyei közgyűlés elnöke a Krúdy-teremben

Fotó: Dodó Ferenc

Tarolt Nyíregyháza és Szabolcs-Szatmár-Bereg megye a Magyar Marketing Szövetség hagyományos megmérettetésén. Az országos szervezet a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézetének szakmai támogatásával hozta létre a Városmarketing Gyémánt Díjat, és emellett további elismerésekkel is illette a zsűri az arra érdemes pályázókat – immár hatodik alkalommal. Az indoklás szerint a települések, a térségek fejlesztésében egyre fontosabb marketingtevékenységekre, annak sokszínűségére, eredményességére fókuszálnak az ítészek, akik a sikeres, hatékony megoldásokat méltatják a kitüntető címekkel.

Illusztris szereplés

Hűen a tradícióhoz, ezúttal is Budapesten (a Marketing Summit Hungary konferencián) adták át a díjakat, csütörtökön pedig a nyíregyházi városháza Krúdy-termében számoltak be a részletekről a legilletékesebbek.

– Óriási dolognak tartom, hogy a 25 nevezésünkből 19 elismerésben részesült, és ezzel a legtöbb Városmarketing Gyémánt Díjat nyertük el. Az idei esztendő fődíjasai lettünk, így a Marketing Fővárosa 2020 címet is kiérdemeltük. Az illusztris szereplés az összefogás és az együttműködés eredménye. Nyugodtan lehetünk büszkék erre – közölte dr. Kovács Ferenc polgármester. – Az illusztris szereplés az összefogás és az együttműködés eredménye. Nyugodtan lehetünk büszkék erre.

Ezúttal 5 kategóriában összesen 107 nevezés érkezett 24 várostól. Az elismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte. Minden olyan pályázat elnyerte a Magyar Városmarketing Díj gyémánt elismerését, amely megfelelt a zsűri előzetesen meghirdetett kritériumrendszerének. A díjakat dr. Piskóti István, a program vezetője, a zsűri elnöke, Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke és dr. Papp-Váry Árpád, az MMSZ alelnöke adta át Zagyva Gyulának, a nyíregyházi Város-Kép Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatójának.

A Marketingaktív Megye díj Szabolcs-Szatmár-Bereget illeti, hiszen a megye 22 marketing gyémántdíjat nyert el.

– Jó érzés töltött el a fővárosi díjátadón. Az elismerésnek az az üzenete, hogy a megyénkben és ezen belül Nyíregyházán is olyan kreatív tevékenységet folytatnak, ami kihat a turizmusra és a gazdaságfejlesztésre egyaránt. A marketing jó kezekben van, lehet alapozni a hatékony munkájukra – fűzte hozzá Baracsi Endre, a megyei közgyűlés alelnöke.

Elévülhetetlen érdemek

Az idén először adták át a „Kisvárosi Első” elnevezésű díjat, melyet Vásárosnaménynak ítéltek oda.

– Nyíregyháza olyan városmarketing-stratégiát dolgozott ki, ez nekem is példaértékű. Ami pedig bennünket illet: sokat köszönhetünk Liptákné Juhász Anikónak, a helyi Tourinform-iroda vezetőjének, akinek elévülhetetlen érdemei vannak a pályázatban. Bebizonyosodott, hogy egy 9 ezres kisváros is lehet vonzó, mi is büszkék vagyunk az értékeinkre – jelentette ki Filep Sándor, Vásárosnamény polgármestere.

Liptákné Juhász Anikó megjegyezte: – Településünk 2016-tól folyamatosan pályázott a díjakra. Most három Városmarketing Gyémánt díjat kaptunk, és ezáltal a „Kisvárosi Első” díj birtokosai lettünk. Bereg szíve nagyot dobbant.

LTL

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a szon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában