2019.06.20. 12:52
Nyíregyháza többet kap
A Magyar Marketing Szövetség ebben az évben is meghirdette pályázatát Városmarketing Gyémánt 2019 elnevezéssel.
Dr. Papp-Váry Árpád, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke, a Budapesti Metropolitan Egyetem általános rektorhelyettese, Zagyva Gyula, a Város-Kép Nonprofit Kft. ügyvezetője és prof. dr. Piskóti István, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja, a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének vezetője, a zsűri elnöke
A budapesti díjátadón Nyíregyháza három kategóriában is elismerést kapott.
A Magyar Marketing Szövetség több kategóriában kereste és díjazta a városok, települések ismertségéért és elismertsége növeléséért, fejlesztéséért megvalósított sikeres marketingprojekteket, kampányokat, rendezvényeket, a szakmailag profi marketingmegoldásokat. Nyíregyháza nevében az önkormányzati médiacentrum, a Város-Kép Nonprofit Kft. készítette a pályázatokat.
Építik a város imázsát
A Rendezvény-esemény kategóriában a „Helló Nyíregyháza!” kapott magas szintű, pozitív visszajelzést – a közönség után ezúttal a szakértőktől. A „Helló Nyíregyháza!” ma a város egyik jelentős programja, mely egyben egyfajta tavaszi, szezonnyitó esemény is.
A Külső kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában a „Turisztikai kampány Nyíregyháza testvérvárosaiban” című pályázat keltette fel a szakmai zsűri érdeklődését. Kiemelték azt az információátadási, megjelenési formát, amit a turizmus területén alakított ki a város, miközben kihasználta az élő testvérvárosi kapcsolatokat.
A Városmárka, városimázs-építő nem-marketing teljesítmények kategóriában a Zöldebb jövőért Nyíregyházán című projekt lett gyémántdíjas. A megyeszékhely szeretné, ha zöld városként ismernék a települést. Három olyan környezetszépítő programot mutattak be („Ültess egy fát a holnapért!”, „Szomszéd fűje mindig zöldebb”, „Újéletfa-liget”), melyeknek az egyedisége Nyíregyházához köthető.
KM