2013.10.01. 07:16
Kótaj is megérdemelné az új utat
Kótaj - Közel két hete Kemecsén jelentette ki Szamos István, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. megyei igazgatója: Jelenleg 110 kilométeres hosszúságban folyik uniós projekt a megyében, közülük a 3823-as mellékút a legnagyobb mértékű beruházás. Erre reagált neve elhallgatását kérő olvasónk: „Sajnos, Kótaj kimaradt a beruházásból. Nem tudom, hogy miért...”
Kótaj - Közel két hete Kemecsén jelentette ki Szamos István, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. megyei igazgatója: Jelenleg 110 kilométeres hosszúságban folyik uniós projekt a megyében, közülük a 3823-as mellékút a legnagyobb mértékű beruházás. Erre reagált neve elhallgatását kérő olvasónk: „Sajnos, Kótaj kimaradt a beruházásból. Nem tudom, hogy miért...” „A cikkben az áll, hogy rengeteg lakossági észrevétel és aláírásgyűjtés előzte meg a munkát, hiszen kritikán aluli volt az utak állapota. A polgármesterek folyamatosan jelzik a Magyar Közútnak a lakossági igényeket, majd szakmai alapon rangsort állítanak fel. A Buj felőli szakasz pont a vasúti átjáró előtt ér véget, ami veszélyes. Miért marad ki egy útszakasz közepe? Nem fért volna a pályázatba? Kótaj nem érdemelte meg az új utat?” – kérdezte hűséges előfizetőnk.
A Magyar Közút szóvivője, Pécsi Norbert Sándor reagált a felvetésre:
– A 3823-as számú Paszab-Tiszabercel-Nyírbogdány összekötő út felújításának projektismertetőjén társaságunk kiemelte, hogy a beruházás Búj és Kemecse térségében valósul meg, 10,2 illetve 12,2 kilométer hosszon.
A Kótaj település környezetében kimaradt két útszakasz – a lakott terület határaihoz csatlakozóan – még a beruházás előkészítési időszakban ütemezett, majd megvalósult csatornázási munkák bizonytalanságai miatt nem kerültek be a projektbe. Társaságunk ugyanakkor természetesen fontosnak tartja a hiányzó részek, vagyis Kótaj térségében található szakaszok megújítását is, bízunk benne, hogy a közeljövőben a szükséges költségvetési vagy európai uniós források is a rendelkezésünkre állnak majd a munkálatok elvégzéséhez. Amint a szükséges források biztosítottá válnak, megkezdjük a további szakaszok helyreállítását is.
KM–LTL