2021.01.30. 10:34
Indiában készül az új Kushaq
Új korszakot nyitott a Škoda Auto az indiai piacon a Kushaq bevezetésével.
Forrás: Škoda auto
Több mint két és fél éve az India 2.0 projektben a Škoda Auto koordinálja a Volkswagen Csoport minden tevékenységét a szubkontinensen. A cél a hosszú távú jelenlét erősítése. A csoport összesen egymilliárd eurót invesztál e koncepcióba, amiből 275 millió eurót középkategóriájú SUV-modellek és limuzinok kutatás-fejlesztésére kíván fordítani.
Bőséges térkínálat
A Kushaq bevezetésével új korszak nyílik az indiai piacon. A középkategóriájú SUV-modell a Škoda autóira jellemző bőséges térkínálattal és két gazdaságos üzemű TSI-motor választékával érkezik. Márciusban tartják a világpremiert. Az autógyártó már a harmincas évek második felében is évente majdnem kilencven járművét exportálta Indiába, miután több utazó is a Škoda autóival jutott el a szubkontinensre. India 1938-ban a hetedik legnagyobbnak számított a Škoda akkori harminckilenc exportpiaca közül.
A cseh gyártó 2001-ben alapított először saját leányvállalatot a hatalmas ázsiai országban.