2013.03.26. 12:39
Rebenland Rally-n jártunk
Ausztria - Riport Juhász Csaba a Car Tools Kft. autóversenyzőjével, az Ausztriában megrendezett Rallye verseny után.
Ausztria - Riport Juhász Csaba a Car Tools Kft. autóversenyzőjével, az Ausztriában megrendezett Rallye verseny után.
A beharangozóban Hondáról írtunk mégis a vadonatúj Renault Megane N4-el indultál. Mi miatt váltottál mégis autót?
- Sajnos a Honda Computere lefagyott egy szoftverfrissítés után. Így a rövid idő miatt nem tudtunk más autó után nézni maradt a Megane, mint egyetlen lehetőség.
Tizenhárom gyors várt rátok két nap alatt. Volt, ami három és volt olyan ami huszonegy kilométer hosszú volt. Miként lehet folyamatosan megfelelő beállításokkal versenyezni, és a gumiválasztást is eltalálni?
- Szerintem sehogy. Próbáltunk mindig olyan gumit választani, hogy valamennyire jó legyen mind a két különböző gyorsra, ami aztán vagy sikerült, vagy nem.
A gyorsok közül, ha ki lehetne választani kettőt, melyik lenne az amelyik nagyon tetszett és miért?
- Én imádom az éjszakai gyorsokat, ezért a pénteki utolsó kettő nagyon tetszett, de kiemelném a szombati utolsó előtti körgyorsaságit. Mínusz 2 fok volt fent a hegyen és helyenként nem csak lefagyott sár, hanem hó is volt az úton. Azt hiszem, ez volt az a pálya, amit a legjobban élveztünk.
Az éjszakai nyolc kilométeres gyorson majdnem ugyanannyi időt mentetek, mint nappal. Miként is sikerült ez?
- Ez egy érdekes történet, mert a pálya rosszabb állapotban volt, tele volt felhordással és már egy kicsit fagyott is az aszfalt, de erre a körre már változtattunk a lengéscsillapítók beállításán, és a csúszós pálya miatt a fék hiányát sem éreztük annyira.
Hat magyar versenyzőpáros egy nagy szervizparkban. Ez szép látvány volt! Jól elfértetek?
- Nagyon jól megvoltunk, jó volt a hangulat a fagyos idő ellenére. :)
Három hét múlva következik a Lavanttal Rallye szintén Ausztriában. Marad a Renault "nagyfékesítve", vagy a Hondát állítjátok csatarendbe?
- A Renault-val ezzel a nem létező fékhatással még egyszer nem akarok versenyezni, mert így még a közúti közlekedésre is alkalmatlan. Amennyiben az autót a tulajdonos versenyképes állapotba tudja hozni, akkor szeretnénk a Megane-nal indulni, de úgy tudom, hogy az Eger Rallye-ra is bérlik a kocsit. Várjuk meg az Eger Rallye célját, aztán kiderül, hogy Renault vagy Honda.
Köszönet Partnereinknek!
- Hajósi Miklós -