2011.02.15. 19:53
Dicső Peti és Oszlánszky Zoli 2011-es versenytervei
<p>Dicső és Oszy az RTE sorozat, H1-es kategóriában, a 2010-es versenyévadban a középmezőnyben végeztek. Idén áprilisban lesz az első RTE futamuk.</p>
Telefonon kérdeztem Petit a 2011-es tervekről:
Hogy érzed magad hetekkel a rajt előtt:
- Olyan vegyes érzelmek vannak bennem, a rajtban már jobban előjön az izgalom.
Így utólag visszatekintve, hogy értékeled 2010. évi szezont?
- Nekünk mindenképp jó volt, értünk el eredményt és hoztunk haza kupát is a Szilveszter Rallyn és Bükfürdőn is.
Tavalyi versenyeitek közül melyikre emlékszel a legszívesebben vissza, és miért?
- Bükfürdő és Szendrő Rally tetszett a legjobban. Nagyon jó pályák voltak Bükfürdőn, egy métert sem mentünk egyenesen. Szendrő Rally-ra pedig kaptunk jó gumikat. Volt kalandunk Oszy-val, a teljes út szélességét bejártuk a pályán. Sőt még árokban is voltunk, így a nézőknek is autóztunk rendesen.
Hanyadik RTE versenyedre készülsz?
- A tizennegyedikre készülünk a csapattal!
Milyen elvárást támasztasz magaddal szemben 2011-ben 2010-hez képest?
- 2011-ben már a H2 kategóriában megyünk, és benne szeretnénk lenni az első háromban!
Aszfalt vagy murva, vizes vagy száraz a kedvenced?
- Mindegyik! Az aszfalt, mert jól tapad, murván mindenhol keresztbe tudunk menni. Vizesen, pedig egyszer mentünk Esztergomban. Vizen merészebb voltam, mint szárazon, mert azon kicsit lehetett csúszkálni is.
Ki fog navigálni neked 2011-ben, van-e uj elvárás vele szemben?
- Oszlánszky Zoltán fog idén is navigálni nekem. Nincs semmi új elvárás, csak üljön be megint mellém.
Navigált-e már más neked?
Igen Herbály Attila és Ignácz Peti a Szilveszter Rallyn.
Milyen volt Herbály Atesz navigátornak, hiszen ő is egy VFTS-t terelget a Bal1-ben?
- Jegesek volt a szakaszok, kis tempó, viszont röhögtünk nagyokat és szórakoztunk a jeges pályán.
A 2010-es technika marad, vagy van fejlesztés 2011-re?
- Marad év elején mindenképp, de készül az új motor és váltó. A H2 kategóriához megfelelő motort csináltatunk. Új motor lesz egy 2000 ccm injektoros és egy szekvenciális váltó lesz hozzá Megköszönöm a szüleimnek és a támogatóimnak az eddig nyújtott segítségét. Nem utolsó sorban a lelkes szurkolóknak, hála és köszönet!
- Hajósi Miklós -