2014.04.01. 17:16
Ezüstöt érő rallyverseny a hazai pályán
Interjú Juhász Csabával, a Crash-Men Team pilótájával, aki a Miskolc Rallyn átélt élményeit osztja meg az olvasókkal.
Interjú Juhász Csabával, a Crash-Men Team pilótájával, aki a Miskolc Rallyn átélt élményeit osztja meg az olvasókkal.
A múlt hét végén indultál testvéreddel Juhász Zsolttal a 20. Vredestein Miskolc Rallye-n. Egy sikeres ORB futamon vagytok túl. Hányadik helyen végeztetek?
- Kategória második és P csoport harmadikok lettünk.
Egy szenzációsra sikeredett prológot produkáltatok pénteken. Mesélnél erről az élményről?
- Ahogy ígértem, padlóm nyomtam a gázt! Úgy gondoltam, hogy már a prológon begyújtjuk a rakétákat, ráadásul a hazai versenyünkön mindig rengeteg ismerős van kint a salak pályán, ezért kötelező volt kihozni magunkból a maximumot.
Szombaton híres régi gyorsokon mentetek. Melyik tetszett nektek és miért?
- A Bükkszentlászló feküdt a legjobban, imádom ezt a gyorsaságit, igazi rally pálya. A Mályinka is nagyon technikás szakasz, de sajnos a pálya minősége szörnyű az utolsó 7-8 kilométeren.
A Mitropa Rally Cup sorozatban hozzászoktatok az éjszakai gyorsokhoz, most miképp éltétek meg ezeket?
- Én nagyon élvezem az éjszakai szakaszokat, nincs az autón hiper-szuper lámpasor, de így is mindig letalálunk. A legnagyobb nehézséget a por okozta a mályinkai szakaszon, de ez benne van a Rallye-ban.
Vasárnap három különböző gyors várt rátok. Ti hogy tudtatok megküzdeni a Kánó-Ragály szakasszal?
- Egy kicsit mérges volt emiatt, mert a Kánó nyomvonal vezetése kitűnő, régebben nagyon jókat lehetett rajta autózni. Most viszont a jókedvű száguldás helyett a gödröket, a kátyúkat és a nyomvájúkat kellett kerülni, kicsit kezdett hasonlítani egy Párizs - Dakar prológhoz.
A Sajómercse - Sáta szakaszon Absz 21-ik időt mentetek. Ez szép teljesítmény volt. Hogy is sikerült?
- Lehetett volna jobb is. Az a pálya nagyon fekszik a Hondának! Sajnos a verseny végére kezdett elfáradni a technika. Egy hét a két verseny között és a szerelők mindent megtettek, de használt alkatrészekből nem lehet csodát tenni. Vasárnap már mindegyik szakaszon gond volt a váltóval, nem mindig vette a sebességet, és a kuplung is kezdett elfáradni. Ennek fényében valóban jó időben mentünk Sajómercsén, de egy tökéletesen működő autóval sokkal jobban sikerült volna a szakasz. Így is köszönettel tartozom a szerelőknek, hogy összerakták a versenyre az autót és a szervizparkban is mindent tökéletesen megoldottak.
- Hajósi Miklós-