2013.09.04. 12:46
Nemzetközi vizeken győzni szeretnénk
Szinte még ki sem hűlt a Baranya Kupán feltüzesített BMW Z4M motorja, máris újra harcba száll Lángi Attila és Toma József, a Kassa Rally-n az idő és a kategóriatársak ellen.
Szinte még ki sem hűlt a Baranya Kupán feltüzesített BMW Z4M motorja, máris újra harcba száll Lángi Attila és Toma József, a Kassa Rally-n az idő és a kategóriatársak ellen.Attilát kérdeztük az ORB verseny előtt.
Kategóriátokat elnézve, két Mitsubishi és egy BMW E36-tal lesztek együtt. Az erőviszonyok tekintetében milyen céllal indultok a versenyen?
- Természetesen győzni szeretnénk! De komolyra fordítva a szót csak a tisztes helytállás lehet a reális célunk. Maximum a BMW E36 (ami egy elég komoly versenygép csak és kizárólag a legminőségibb alkatrészekből megépítve) jöhet számításba, hacsak nem történik a többiekkel (3. mitsu!) valami, amit nagyon nem szeretnénk. A dobálós szűk pályákon minden megtörténhet, műszaki hiba is ronthatja a többiek és a mi esélyeinket is, de ha a három négykerekes mögött tudnánk befejezni a versenyt az igen elégedetté tenne minket.
Mennyire sikerült a Kassa Rally-ra ráhangolódni a Baranya Kupán?
- A Baranya kupa egy igen jó összerázó futam volt, nagyon élveztük minden percét, sokat tanultunk ismét, róttuk a versenykilométereket ami nagyon hasznos, és végre megajándékozott minket a járgány egy műszaki hiba mentes versennyel. Ezért hogy a szokásos egyensúly visszaálljon mi megajándékoztuk őt egy nagyon téves gumiválasztással. De most összebújtunk a Z4-gyel és ki-ki megígérte a másiknak hogy most nem hibázunk. Amúgy szerintem most az egész csapat nagyon motivált.
Informálódtatok-e már pályákról, esetleg külföldi versenyzőktől? Mivel most indultok először a Kassa Rallyn.
- A pályákról én onboard felvételekből próbálok valami nemű fogalomra szert tenni, Csimpi biztos kérdezősködött már szlovák ismerőseitől hogy mire számíthat, milyenek a helyi kórházak. De nem szándékozunk most sem sokkal hamarabb megállni mint ahogy azt fékezve tennénk, Valószínűleg óvatosan, nem mindent egy lapra feltéve fogunk versenyezni, de már kezdenek kialakulni magunk irányába az elvárások. Most ugyan az autó beállításait gyökeresen megváltoztatjuk ezt a HANKOOK mérnöki segédletével tesszük, így úgy gondoljuk hogy egy nagyon jó hangulatú, és eredményes versenyt fogunk letudni vasárnap délutánra.
A pályaismeret hiánya itt sem befolyásol majd minket, hiszen a hazai pályák is majdhogynem ismeretlenek számunkra (számomra).
Profi szervizcsapat vesz téged körül, mint már tapasztaltam. Egy nemzetközi versenyre miképp készülnek fel a fiúk?
- A szervizeseim már gyakorolják szlovákul a csajozást, ennél többet nem igen tehetnek, számukra ugyanaz lesz a feladat mint a magyarországi versenyeken. Mindenki tudja a dolgát, remélem hogy ez elég lesz ahhoz hogy ne legyen káosz és kapkodás a kocsi körül. Megpróbáljuk a lehető legkisebb terhet a nyakukba akasztani. Gyakorlatilag az utolsó Baranyai versenyen több gond volt a szervizfelszerelésekkel, mint az autóval, próbáljuk ezt a tendenciát tartani. De ugye szakaszról szakaszra át kell nézni az autót, ami azért komoly feladat, hiszen csak akkor tudunk jól teljesíteni ha jó a kocsi és ez mindenki felelőssége. Mindenki nagyon sokat tett a versenyzésért az elmúlt röpke másfél évben, ezt ezúton is köszönjük nekik.
Reméljük hogy egy pozitív élménybeszámolót tudunk adni a verseny után!
- Hajósi Miklós -
www.hajoka.hu