2019.12.07. 11:30
Időpontfoglalás mobilon is
Az új rendszer jelentősen lerövidítheti a várakozást.
Fotó: KM-archív
– Időpontfoglaló mobilalkalmazást vezet be a nyíregyházi polgármesteri hivatal – tájékoztatta lapunkat dr. Kása Brigitta aljegyző, akitől a fejlesztés részleteit is megtudtuk.
Egységes időpontfoglalási rendszert vezetnek be a hatósági jellegű feladatot ellátó osztályok ügyfélszolgálatain, így az adóosztályon, építésügyi osztályon, igazgatási osztályon, közterület-felügyeleten és a szociális és köznevelési osztályon. A rendszer lehetővé teszi mind internetes felületen, mind mobilapplikáció segítségével az előzetes időpontfoglalást, amely jelentősen megkönnyíti az ügyintézést, lerövidítheti a várakozást.
Az applikáció december 6-ától tölthető le az Android és iOS rendszerekre ingyenesen az applikációs áruházakból, ezzel egyidejűleg a www.nyiregyhaza.hu-n az online foglalás is lehetővé válik.
Két héttel előre foglalható
Az elmúlt években fokozatosan újulnak meg a polgármesteri hivatal épületrészei. Legutóbb a B épület igazgatási ügyfélszolgálata és az igazgatási osztály irodái korszerűsödtek, a felújítással párhuzamosan hívószámos rendszerrel felszerelt ügyfélvárót alakítottak ki.
A fejlesztés következő lépéseként egységes időpontfoglalási rendszert vezetnek be a hatósági jellegű feladatot ellátó osztályok ügyfélszolgálatain. A rendszer lehetővé teszi az előzetes időpontfoglalást internetes felületen és mobilapplikáció segítségével is, ami megkönnyíti az ügyintézést, lerövidíti a várakozást.
Az interneten, illetve az UrbanIQ mobilapplikációval 2 héttel előre is lehet foglalni időpontot, ezzel csökkentve a várakozás idejét. Elég akár öt perccel a lefoglalt időpont előtt megérkezni és rövid ideig várakozni. Az ügyfelek hamarabb, nagyobb elégedettséggel intézhetik ügyeiket, annál is inkább, mert a rendszer arról is tájékoztatja őket, milyen iratokat vigyenek magukkal a gördülékenyebb ügyintézés érdekében.
Várják az észrevételeket
A rendszer bevezető szakaszában a hivatal munkatársai folyamatosan monitorozzák a működését és várják az ügyfelektől érkező visszajelzéseket is, hogy azokat is figyelembe véve finomítsák a rendszert.
KM